شیراز - فرماندار شیراز آبفای این کلانشهر را شرکتی توانمند خواند و گفت: مجموعه آب شیراز در مسیر فعالیت به عنوان نمادی توانمند و برجسته در هویت شیراز مدرن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیری دوشنبه در حاشیه بازدیدی که به همراه بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل و جمعی از مدیران آبفا شیراز و نیز الله بخش نظر پور، مدیر عامل سابق آبفای شیراز از موزه و کتابخانه زنده‌یاد نمازی داشت از شرکت آب و فاضلاب شیراز به عنوان شرکتی توانمند یاد کرد و گفت: دستگاه آب شیراز در مسیر تکاپوی خود به شرکتی برجسته و توانمند بنام شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز تبدیل شده که نمادی از هویت شیراز مدرن است.

وی اقدام خیرخواهانه مرحوم نمازی را ستود و اظهار کرد: شیراز از اولین شهرهای دارای لوله کشی آب شرب است و در این مسیر تلاش‌های زیادی برای توسعه آب این کلان شهر صورت گرفته است.

فرماندار شیراز ضمن قدردانی از عملکرد مدیران شایسته و ساعی آبفا شیراز در راستای خدمت رسانی به مردم ابراز داشت: مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز به ویژه در سال‌های اخیر در مسیر توسعه و ارائه خدمات به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

به گزارش مهر، امیری در این بازدید با دست نوشته‌ای از خدمات در خور تقدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز در دفتر یادمان این موزه و کتابخانه تقدیری به یادگار گذاشت.