مشکلات هموطنان مقیم بریتانیاتوسط انجمنهای اسلامی دانشجویان با حضور سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو دریافت نامه‌ها و درخواست‌هایی از برخی از دبیران انجمن‌های عضو مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در خصوص پیگیری مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و هموطنان مقیم بریتانیا و با پیگیری مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا جلسه‌ای به این منظور برگزار شد.

جلسه مذکور ۳۰ جولای در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در لندن و با حضور محسن بهاروند سفیر جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا، سید مهدی حسینی متین کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا و دبیران فوق الذکر برگزار شد.

در این جلسه دبیران انجمن‌ها ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به بهاروند به مناسبت انتصاب ایشان به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا، جهت آگاه سازی بهاروند از مشکلات موجود در بخش کنسولی و سفارت توضیحاتی ارائه نمود.

بهاروند نیز نسبت به اقدامات پیشرو جهت حل مشکلات و روش‌های جدید نظارت بر روی بخش کنسولی، توضیحاتی ارائه نمود.

پس از تبادل نظرات در مورد مشکلات موجود، دبیران انجمن‌ها برای حل این مشکلات با استفاده از ظرفیت انجمن‌های اسلامی و دانشجویان راهکارهایی را به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا ارائه کردند.

بهاروند نیز ضمن استقبال از راه کارهای پیشنهادی و تشکر از دبیران برای دغدغه مندی و پیگیری موضوعات مطرح شده، قول بررسی، پیگیری و حل مشکلات را به کمک ظرفیت عظیم دانشجویان مؤمن و انقلابی اعلام کرد. همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا دعوت دبیران انجمن‌ها جهت حضور در مراسم‌ انجمن‌ها و دیدار با دانشجویان و ایرانیان شهرهای مختلف در بریتانیا را پذیرفت.