کرج - رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا، از فردا دوازدهم مرداد ماه، آموزشگاه‌های رانندگی کار خود را از سر می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی شرق عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از یکی آموزشگاه‌های رانندگی کرج اظهار کرد: با شیوع موج پنجم ویروس کرونا، هفته گذشته به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا آموزشگاه‌های رانندگی فعالیت خود را متوقف کردند.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، از روز سه شنبه دوازدهم مردادماه سال جاری، تعطیلی و محدودیت کاری کلیه آموزشگاه‌های رانندگی و محل‌های آزمون در استان البرز لغو و فعالیت آن به صورت دائمی در تمامی وضعیت‌های کووید - ۱۹ (قرمز، نارنجی، زرد و آبی) مطابق روال گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز و نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پلیس راهور تمام تلاش خود را کرده تا تمام شیوه نامه‌های ابلاغی در راستای حفظ سلامت همشهریان در آموزشگاه‌های رانندگی رعایت شود.

وی متذکر شد: از همشهریان می‌خواهیم ضمن همراهی با متصدیان اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در آموزشگاه هاو سالن‌های آزمون، به حقوق دیگران احترام بگذارند.