شادگان - دادستان عمومی و انقلاب شادگان بر لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در این شهر تاکید کرد و گفت: پس زدگی فاضلاب تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان این شهرستان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کیانی راد پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق مختلف این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف دادستانی صیانت از حقوق عامه است و بر اساس قوانین و مقررات دادستان به عنوان مدعی العموم مکلف است در مواردی که بهداشت عمومی در معرض تهدید قرار می‌گیرد ورود کند و اقدامات لازم قانونی را در جهت حل مشکل انجام دهد.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ادامه داد: مشکل سرریز فاضلاب در برخی از خیابان‌ها و معابر تبدیل به معضلی شده که سلامتی مردم را تهدید می‌کند. دادستانی به عنوان مدعی العموم، علاوه بر بازدید میدانی اقدامات قانونی فوری در جهت حل مشکل انجام داده و تا برطرف شدن این معضل پیگیری‌های مستمر را انجام خواهد داد.
کیانی راد در پایان برای مشکلات مربوط به فاضلاب شهر شادگان ضرب الاجل تعیین و اعلام کرد: قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا، برای افرادی که این وضعیت نامطلوب بهداشتی را در شهر شادگان ایجاد کرده‌اند پرونده قضائی تشکیل شد.