اراک- رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: خدمت بی‌منت به مردم و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی سرلوحه کار ششمین دوره شورای شهر اراک است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید میرنظامی ظهر پنجشنبه در صحن رسمی شورای اسلامی اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال و مدد اهل بیت علیهم السلام، دوره جدید شورای اسلامی، یعنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: از خداوند متعال خواستاریم که در مسیر و صراط مستقیم با خلوص نیت و با اخلاص و برادری و با در نظر گرفتن و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نیازها و خواسته‌های مردم، بتوانیم خدمتگزاران خوبی باشیم و در پایان دوره، هم در پیشگاه خداوند و هم محضر مردم سربلند باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک: خاطرنشان کرد: از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اراک تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند. مهم این است که هر کس در هر نقشی است، وظایف و کار خودش را با خلوص نیت و برای رضای خدا و مردم به خوبی انجام دهد زیرا هدف، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است که این مهم ان‌شاءالله در شورای ششم جاری خواهد بود.

میرنظامی ابراز امیدوارم کرد، اعضای شورای اسلامی اراک در هر سمت و مسئولیتی که هستند، بتوانند خدمتگزاران خوبی برای مردم عزیز اراک باشند.

وی با اشاره به خدمات و منش شخصی مرحوم رجایی نخستین رئیس شورای شهر اراک ادامه داد: یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم و از آنها نیز برای توفیق خدمت هر چه بیشتر به مردم مدد می جویم.

رئیس شورای اسلام شهر اراک در پایان خاطر نشان کرد: در ادوار مختلف شورای شهر برای آبادانی، پیشرفت و سربلندی اراک تلاش شده است، از همه این کوشش‌ها خصوصاً زحمات شورای شهر دوره پنجم قدردانی می‌کنیم.