اصفهان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشحالم از اینکه تیمم توانسته در فینال حضور داشته باشد جایی که به هر حال خیلی از تیم‌هایی برای دو جام برنامه داشتند الان در این نقطه نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری قبل از مصاف با استقلال در چارچوب مرحله نهایی جام حذفی یادواره شهدای خرمشهر ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: به هر حال می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم، تیمی که خیلی مهره دارد و بازیکنان تأثیرگذار و کلیدی خوبی دارد.

وی افزود: استقلال تیم قابل احترامی است و فوتبال خوبی بازی می‌کنند و سعی می‌کنند فوتبال را از زمین خود شکل دهند و با تاکتیک‌های خود به دروازه حریف نزدیک شوند و روی همین موضوع اگر چه زمان زیاد نداشتیم اما صحبت‌های لازم را با بچه‌ها انجام دادیم و کار کردیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تیم استقلال همیشه بزرگ است و تیمی است که هر سال برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگد و این شرایط ما را بسیار سخت می‌کند اما تیم ما نشان داده است در بازی‌ها در اندازه خودمان ظاهر شدیم و بازیکنان بهترین عملکرد خود را داشتند و هر تیمی را شکست دهیم و بازی‌ها و نتایج قابل قبولی را ارائه دادیم.

فولاد اتحاد دارد

وی اضافه کرد: خوشحالم از اینکه تیمم توانسته در فینال حضور داشته باشد جایی که به هر حال خیلی از تیم‌هایی برای دو جام برنامه داشتند الان در این نقطه نیستند و این نشان می‌دهد در فوتبال همه چیز هزینه نیست، مهم است و کمک می‌کند، اما جاهایی نیز وجود دارد که تیم کنار هم متحد باشد کاری که تیم ما در این سه سال به نحو احسن انجام داده.

نکونام تصریح کرد: کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هیئت مدیره باشگاه نشان داده اتحاد دارد و در این سه سال کنار هم خیلی کمک کردند و توانستیم سال گذشته سهمیه بگیریم و اسمال در فینال جام حذفی باشیم و امیدواریم فردا بازی خوبی ارائه دهیم و به جام برسیم، جامی که برای من و تیمم خیلی مهم است و با تمام قدرت و تمرکز در آن حاضر می‌شویم.

وی در خصوص داوری مصاف نهایی جام حذفی گفت: صحبت خاصی در مورد داوری نیست، آقای حیدری از جمله داوران خوب و باتجربه ما هستند و قضاوت‌های او مشخص است، صحبت‌هایی در مورد داوری بازی قبلی استقلال است اما ما کاری به این موضوعات نداریم و تمام تمرکز ما به فوتبال است و قطعاً داور فردا می‌آید که بهترین عملکرد را داشته باشد.

در مورد داوری شکی ندارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: قطعاً هر دو تیم دوست دارند نتیجه بازی در زمین فوتبال رقم بخورد و با شناختی که از آقای حیدری و کمک‌های ایشان داریم شکی در مورد داوری نداریم و دو تیم تلاش داریم با ارائه بهترین بازی به موفقیت برسیم.

وی ابراز داشت: تجربه جام حذفی را با خونه به خونه بابل نیز داشتم که به فینال جام حذفی برسیم اما نکته مهم این است که شما یک بازی دارید و باید تمام تمرکز خود را روی آن بازی بگذارید و فکر می‌کنم ما این کار را در دوره‌ای که بودیم خوب انجام دادیم و در لیگ امسال با توجه به فشردگی بازی‌ها خیلی تمرکز روی جام حذفی گذاشتیم.

نکونام تصریح کرد: شما در فوتبال باید هدف گذاری داشته باشید اما مهم نیست که قطعاً به آن برسید، باید هدف گذاری انجام شود اما رسیدن به آن به عوامل مختلف بستگی دارد زیرا بقیه تیم‌ها و بازیکنان نیز زحمت می‌کشند و به همین دلیل فوتبال غیرقابل پیش‌بینی می‌شود همانطور که در لیگ ایران تیم‌های زیادی برای سهمیه و قهرمانی هدف گذاری دارند اما به آن نمی‌رسند.

وی بیان داشت: استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر سال برای قهرمانی لیگ تلاش می‌کنند اما در نهایت یک تیم به این مهم می‌رسد و این‌ها باعث می‌شود ما برنامه ریزی و هدف داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم؛ امیدوارم فردا یک فینال خوب داشته باشیم و بازیکنان با تمام توان در زمین حاضر شوند.