همدان_ امام جمعه شهرستان نهاوند گفت:عملکرد رسانه‌ها یک حرکت جهادی در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام، شهدا و سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به کم و کاستی و تنگناهای بسیار در عرصه خبر گفت: کار خبرنگاری به تعبیری خطرنگاری است زیرا با دشواری، ناهمواری و ناملایمات بسیاری مواجه است و با همه این کمبودها خبرنگاران شهرستان نهاوند به صورت جهادی تلاش کرده و در انجام وظایف خود کوتاهی نکردند.

وی تصریح کرد: اگر ما عقلانیت را در جامعه انتخاب کنیم، می‌بینیم در اسلام کارها ارزیابی شده و معیاری که در اسلام است اخلاص در عمل و خدمت به مردم است که کار را ارزشمند می‌کند و اگر برای دنیا باشد سودی برای ما نخواهد داشت.

مغیثی آگاهی بخشی، روشنگری و تنویر افکار عمومی را رسالت همیشگی اهالی رسانه دانست و تاکید کرد: خبرنگاران شهرستان نهاوند در این شاخص‌ها همواره سرآمد بوده و هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: باید همیشه سعی ما بر این استوار باشد و ببینیم خروجی کار ما در زندگی چیست و چه نفعی برای مردم داشته است.

مغیثی اظهار کرد: امروز همه اسلام در مقابل کفر ایستاده‌اند، ما که پیرو شیعه هستیم باید کارهای خود را محاسبه کنیم و معیار هم در ارزیابی‌هایمان است و کار باید برای رضای خدا باشد.