معاون هماهنگ کننده ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب «محمد مخبر» به سمت معاون اول رئیس‌جمهور و «غلامحسین اسماعیلی» به سمت رئیس دفتر ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار حبیب‌الله سیاری در پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب «محمد مخبر» به سمت معاون اول رئیس‌جمهور و «غلامحسین اسماعیلی» به سمت رئیس دفتر ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به محمد مخبر، آمده است: با ابراز مسرت و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان «معاون اول ریاست جمهوری اسلامی ایران» که بیانگر شایستگی، تعهد، تخصص و توانمندی شما برادر ارجمند در تصدی مسئولیت‌های خطیر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در پیام خود نوشت: از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.

دریادار حبیب‌الله سیاری همچنین در پیام دیگری خطاب به غلامحسین اسماعیلی،آورده است: با ابراز مسرت و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان «رئیس دفتر ریاست جمهوری» که بیانگر شایستگی، تعهد، تخصص و توانمندی شما برادر ارجمند در تصدی مسئولیت‌های خطیر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.