ایلام-رئیس پلیس راهور ایلام از اعمال محدودیت های تردد در شهرهای با وضعیت قرمز در ایلام خبر داد و گفت: تدابیر جدیدی برای کاهش ترددها ابلاغ شده است.

ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تشدید شدن شرایط کرونا در کشور و به تبع آن در استان ایلام، برای افزایش میزان بازدارندگی جرائم، تدابیر جدیدی از ستاد ملی کرونا و پلیس راهور ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس این مصوبه خودروهای غیر بومی که به صورت غیرقانونی وارد شهرهای با وضعیت قرمز می‌شوند هم در زمان رفت و نیز هم در زمان برگشت توسط سامانه‌های هوشمند اعمال قانون می‌شوند.

کهزادی اضافه کرد: این در حالی است که قبلاً در زمان ورود به محدوده شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی صادر می‌شد ولی اکنون در زمان برگشت نیز این مبلغ مجدداً جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور ایلام عنوان کرد: همچنین در شهرهای با وضعیت نارنجی نیز چنین شرایطی حاکم است و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی گفت: لذا از همه مردم تقاضا داریم هیچ گونه برنامه‌ای برای سفر نداشته باشند.

وی عنوان کرد: از امشب عزاداران حسینی می‌توانند با خیال راحت بدون دغدغه تا ساعت ۲۴ مراسمات سوگواری و عزاداری سیدالشهدا (ع) را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند.