بوشهر- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از آغاز طرح اطعام و احسان حسینی در استان بوشهر هم‌زمان با آغاز ماه محرم خبر داد.

محمدرضا میری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم‌زمان با ماه محرم، طرح اطعام و احسان حسینی با هدف ارتقا وضعیت معیشت خانواده‌های نیازمند آغازشده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی گفت: گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، ائمه جمعه و جماعت، حسینیه‌ها، هیئت‌ها، موکب داران و تمامی خیران می‌توانند در این طرح همکاری کنند.

میری افزود: پیش‌بینی‌شده ۳۸۰ هزار پرس غذای گرم که ارزش ریالی هر پرس ۲۸۰ هزار ریال است، بین خانواده‌ها توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه نیز به نیت ۷۲ تن از شهدای کربلا در سطح استان خبر داد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند هم غذای گرم را به دفاتر نیکوکاری و آشپزخانه‌های ما بدهند و هم می‌توانند غذا را خودشان در آشپزخانه‌هایی که رعایت دستورات بهداشتی می‌شود پخته و با همکاری کمیته امداد نسبت به توزیعشان اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بابیان اینکه ۳ هزار و ۳۰۰ یتیم را در حوزه این طرح پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم برایشان در ماه محرم و صفر حامی جذب کنیم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌شده ۱۱ هزار بسته سبد کالا را برای خانواده‌های نیازمند تهیه کنیم.