فردیس - مراسم تحلیف و آغاز به کار اعضای منتخب ششمین دوره شوراهای اسلامی مشکین‌دشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد پرویزی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تحلیف و آغاز به کار اعضای منتخب ششمین دوره شوراهای اسلامی مشکین دشت اظهار کرد: هدف از تشکیل شوراهای اسلامی شرکت دادن مردم در اداره امور است از پایین‌ترین سطح جامعه تا بالاترین سطح آن و در تمام واحدهای سازمانی و واحدهای کار تا مردم به اداره امور شهر و محلی که در آن زندگی می‌کنند و یا سازمانی که در آن کار می‌کنند علاقه مند شوند و نسبت به آن احساس شخصیت و مسئولیت کنند.

وی بیان کرد: تفاهم، همدلی و همفکری و همراهی با مجموعه اداری شهر و شهرستان و تلاش جهت ارتقای جایگاه شورا باید در دستور کار اعضای شورای جدید قرار گیرد.

در ادامه این مراسم جلالیان عزیز معاون دادستان و رئیس دادسرای مشکین دشت نیز در این مراسم طی سخنانی رعایت ضوابط و مقررات قانونی را ارائه کردند.

در ادامه مراسم اعضای شورا به اتفاق در برابر کلام الله مجید قسم یاد کردند که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشند و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کنند و ضمن رعایت عدالت و انصاف در همه زمینه‌ها، در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت و آبادانی کشور و حوزه انتخابیه خود اهتمام ورزند.

داود اسدپناه رئیس شورای شهر مشکین‌دشت

در پایان جلسه نیز پس از رأی‌گیری مخفی حاج داود اسدپناه با ۷ رأی به عنوان رئیس و سخنگوی شورا، آقای مهدی نیک مرام با ۷ رأی به عنوان نایب رئیس شورا، محمود دژکام با ۷ رأی به عنوان خزانه دار شورا، فرشاد فیض الهی به عنوان دبیر شورا و نامدار بقیازی به عنوان عضو شورا و احمد کریمی پور و علی آزادی نیز به عنوان نمایندگان شورای شهر مشکین دشت در شورای شهرستان انتخاب شدند.