بیله‌سوار- امام جمعه بیله‌سوار گفت: دولت باید به زیرساخت‌های محرومیت‌زا در حوزه برق، آب و راه نسبت به منطقه مغان و شهرستان مرزی بیله‌سوار نهایت اهتمام را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار که در فضای باز و در دمای ۴۲ درجه سانتیگراد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین باید آینده نگر باشند و شرایط بحرانی کشور را پیش بینی کنند.

خطیب جمعه بیله سوار به قطعی‌های مکرر برق در کشور اشاره کرد و گفت: مدیریت بحران باید در چنین روزی اجرا شود در غیر این‌صورت در حالت عادی که همه چیز در وضعیت مطلوب پیش می‌رود.

وی خطاب به دولت جدید تصریح کرد: مسئولان منطقه به ویژه دولت جدید باید به زیرساخت‌های محرومیت زدا در حوزه برق، آب و راه نسبت به منطقه مغان و شهرستان مرزی بیله سوار نهایت اهتمام را داشته باشند تا بیشتر از این مردم منطقه را در سختی و بحران قرار ندهند.

امام جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، بر تداوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه با محوریت مساجد شهرستان اشاره کرد و افزود: با همکاری بسیج سپاه ناحیه و روحانیون مساجد شهرستان مرزی بیله سوار این طرح مجدداً در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری قوت خواهد گرفت.

حجت الاسلام عزیزی در خصوص اجرای مراسم سوگواری و عزاداری ماه محرم و صفر خطاب به مردم و هیئات مذهبی گفت: سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و تاکید معظم له در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول ایام محرم و صفر باید سریعاً اجرا شود.

امام جمعه بیله سوار در پایان ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به ایران، گفت: ما هر چه در این کشور داریم مدیون خون شهدا و رشادت‌ها و ایثار گری های جانبازان و آزادگان عزیزمان هستیم که همیشه باید ارزش این عزیزان در جامعه گرامی داشته شود.