عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تیم قوی وزیر پیشنهادی بهداشت در جهت رفع مشکل موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود خاتمی، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، افزود: با توجه به تیم قوی وزیر پیشنهادی می‌توان گفت ایشان در جهت حل مشکلات در زمینه بهداشت و درمان موفق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی رئیس جمهور که از توانمندی و تجارب لازم و کافی دارا هستند، اظهار داشت: مردم با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند و نیاز است که وزرای پیشنهادی از تجارب خود بهره مند شده و در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

خاتمی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت از رزومه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان دو دوره معاون آموزشی وزارت بهداشت بوده و سابقه خوبی در اداره امور محوله داشته و علاوه بر ریاست بیمارستان لبافی نژاد، مدرسه‌ای را جهت احداث بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونایی در اختیار گرفتند. بنابراین از وزارت بهداشت دور نبوده و می‌تواند در انجام امور در سمت وزارت بهداشت موفق عمل کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی تجربه کافی و لازم را در زمینه بهداشت و درمان دارد و با توجه به تیم قوی که در اختیار دارد می‌تواند با پشتوانه محکم و با قدرت در این جایگاه قرار گیرند و موفق شوند و با شناختی که نمایندگان از ایشان دارند، موفق به کسب رأی اعتماد با آرا بالا خواهند شد.