پیشوا- مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا از راه اندازی ۲ مرکز روستایی واکسیناسیون در شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲ هزار نفر در پیشوا واکسینه شده اند.

امیر امینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت واکسیناسیون در پیشوا اظهار داشت: هم اکنون ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۳۶۰۰ نفر در پیشوا وجود دارد و در حال حاضر متولیان امر در مرکز تجمیعی واقع در شهدای گمنام با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر در روز، خدمات ارائه می‌دهند.

امینی با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی و مشاغل اعلام شده همچنان در شهرستان پیشوا ادامه دارد و تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر در مجموع دو نوبت واکسینه شده‌اند گفت: با توجه به نیاز، دو مرکز تجمیعی دیگر در سالن جمعیت هلال احمر و مرکز فنی و حرفه‌ای نیز فعال خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا از راه اندازی ۲ مرکز روستایی واکسیناسیون در پیشوا خبر داد و عنوان داشت: از امروز شنبه مورخ ۲۳ مرداد واکسیناسیون کرونا در شهرستان پیشوا در سالن شهدای گمنام (متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن یعنی ۵۳ سال به بالای شهری) و گروه‌های شغلی، در روستای طارند خانه بهداشت طارند از متولدین ۱۳۵۲ به قبل (۴۸ سال به بالای روستایی) و روستای قلعه نو جامکاران از متولدین ۱۳۵۲ به قبل (۴۸ سال به بالای روستایی) انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: از مردم عزیز خواهش می‌کنم ابتدا داخل سامانه نوبت بگیرند و پس از مشخص شدن زمان و مکان تزریق واکسن، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مرکز مشخص شده درون پیامک نوبت مراجعه کنند.