سرمربی تیم ملی والیبال درباره حضور علی اصغر مجرد با توجه به آسیب دیدگی اش در اردوی تیم ملی گفت: تصمیم نهایی با پزشک تیم ملی خواهد بود و پس از بررسی های لازم نظرمان را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از فردا (یکشنبه) زیر نظر بهروز عطایی آغاز خواهد شد.

علی اصغر مجرد که از ملی پوشان المپیکی تیم ملی است کمی از ناحیه ساق پا احساس درد دارد و وضعیت حضور او در ترکیب تیم آسیایی در هاله ای از ابهام است.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی والیبال گفت: از عصر امروز تمام بازیکنان برای تست PCR وارد اردو خواهند شد و تمرینات را از فردا آغاز خواهیم کرد. همه بازیکنان دعوت شده در اردو حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: به هر حال ورزشکاران مصدومیت های کهنه ای دارند، بعید می دانم این مصدومیت مانع بازی کردن مجرد شود اما به هر حال تصمیم نهایی با پزشک تیم خواهد بود. فرهادی بررسی های لازم را انجام خواهد داد و پس از آن تصمیم نهایی گرفته می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره خستگی صابر کاظمی نیز گفت: قطعا خستگی شامل همه بازیکنان می شود و این معنا ندارد، به اندازه کافی استراحت کرده اند و از فردا تمام بازیکنان دعوتی در اردو حاضر خواهند شد. بردیا سعادت نیز از اول شهریور به اردو ملحق می شود.