پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با برگزاری نخستین سوگواره فرهنگی هنری عاشورایی از خانواده ارتباطات کشور خواست در فراخوان تبیین «نقش فضای مجازی در معرفی قیام عاشورا» شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین سوگواره فرهنگی هنری عاشورایی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

محمدرضا فرنقی‌زاد رئیس مرکز روابط عمومی پژوهشگاه ICT از انتشار فراخوان این اقدام فرهنگی برای همکاران مجموعه وزارت ارتباطات و خانواده آنان خبر داد و گفت: سوگواره عاشورایی به ابتکار پژوهشگاه ارتباطات و با هدف شناخت و اشاعه فرهنگ غنی قیام عاشورا در قالب یادداشت، دل نوشته، عکاسی، فیلم کوتاه، مقاله، شعر و نقاشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام همکاران خانواده ارتباطات کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: محورهای این سوگواره عبارت از جایگاه نماز در قیام عاشورا، نقش فضای مجازی در معرفی قیام عاشورا، آثار و برکات عزاداری امام حسین (ع) در زندگی شما، و تبیین اهداف امام حسین (ع) در قیام عاشورا است.

فرنقی‌زاد با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان از امروز تا دهم مهرماه فرصت دارند، آثار خود را برای این مرکز ارسال کند، خاطر نشان کرد: تمامی همکاران مجموعه وزارت ارتباطات و خانواده‌های آنها می‌توانند جهت مشارکت در این حرکت فرهنگی هنری تا دهم مهرماه، نسبت به ارسال آثار خود از طریق پست به نشانی روابط عمومی پژوهشگاه یا پست الکترونیکی این مرکز info@itrc.ac.ir اقدام کنند.

به نفرات برتر هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.