سومین دیدار از اولین روز مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور به دلیل نرسیدن پاسخ تست های کرونای تیم ستارگان لغو شد تا سرمربی خارجی تیم ملی تنها نظاره گر دو بازی در این روز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین روز از سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از صبح امروز شنبه ۲۳ مردادماه در سالن خانه هندبال سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز شد. در نخستین دیدار امروز تیم‌های سپاهان نوین و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهید شاملی کازرون ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد. در دومین دیدار امروز نیز ذوب آهن اصفهان ۲۹ بر ۲۴ پاس ناجای قم را از پیشرو برداشت.

«فرناندز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان کشورمان که بامداد امروز وارد تهران شده بود نیز تماشاگر دو بازی روز نخست لیگ بود. قرار است پس از برگزاری دیدارهای این هفته اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی وی اعلام شود. تیم ملی هندبال مردان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. این دیدارها اواخر سال جاری در ایران برگزار می‌شود.

سومین دیدار امروز که قرار بود از ساعت ۱۷ بین تیم‌های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران برگزار شود که به دلیل نرسیدن جواب آزمایش تست کرونای تیم ستارگان دشتستان در ساعت مقرر، برگزار نشد و تصمیم گیری در خصوص این دیدار توسط کمیته مسابقات در روزهای آینده انجام می‌گیرد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات تیم ستارگان دشتستان مطابق با برنامه اعلام شده به تیم‌ها؛ می‌بایست روز گذشته (جمعه ۲۲ مردادماه) جهت تست کرونا در محل تست گیری حاضر می‌شد که با توجه به رسیدن این تیم در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (شنبه ۲۳ مرداد ماه) به محل تست گیری، آزمایش تست کرونای این تیم دیرتر از تیم‌های دیگر گرفته شد و تا ساعت ۱۷:۳۰ امروز جواب تست کرونای تیم ستارگان دشتستان توسط آزمایشگاه معرفی شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نگردید و بر اساس قوانین برگزاری این رقابت‌ها از ورود تیم ستارگان دشتستان به محل برگزاری مسابقات جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دقیق اجرای پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری به عمل آمد.

فردا در ادامه بازی‌های لیگ برتر هندبال مردان شاهد دو بازی در سالن تهران خواهیم بود.

برنامه روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
ساعت ۱۳: زغال سنگ طبس – رعد پدافند آمل
ساعت ۱۶: نفت و گاز گچساران - فولاد سپاهان اصفهان