چهارباغ - فرماندار چهارباغ از آغاز به کار یک مرکز تجمیع واکسیناسیون دیگر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله شمیرانی صبح یکشنبه در بازدید از روند واکسیناسیون در شهرستان چهارباغ اظهار کرد: در راستای تسریع در واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده، مراکز واکسیناسیون در این شهرستان افزایش یافته است.

وی از آغاز به کار مرکز تجمیع واکسیناسیون در منطقه ملک آباد خبر داد و بیان کرد: این مرکز با همکاری ادارات مختلف با شبکه بهداشت شهرستان ازجمله شهرداری و ورزش و جوانان راه اندازی شده است.

فرماندار چهارباغ با بیان اینکه علاوه بر راه اندازی مرکز تجمیع واکسیناسیون در ملک آباد، واکسیناسیون در پنج مرکز جامع سلامت در شهرستان چهارباغ انجام می‌شود، تصریح کرد: برای رفاه حال مردم شهرک علوی، واکسیناسیون در خانه بهداشت علوی نیز انجام می‌شود تا از ازدحام در دیگر مراکز تزریق واکسن نیز بکاهیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش، فرهنگیان در مدرسه شهید قربانی واکسینه می‌شوند و واکسیناسیون آتش‌نشانان و کارکنان دادگستری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری، به آمادگی و همکاری و پای کار بودن همه دستگاه‌ها، امکانات و ظرفیت‌های دولتی، نهادهای عمومی، توان نیروهای بسیجی و ظرفیت خیرین در شهرستان چهارباغ اشاره کرد و گفت: با توجه به سالن‌های بزرگ ورزشی و آمادگی نهاد امام جمعه برای در اختیار گذاشتن فضای بزرگ مصلای این شهرستان آمادگی برای ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی را داراست.

صد درصد افراد در گروه‌های سنی اعلام شده مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند

علی میزبان، رئیس شبکه بهداشت شهرستان چهارباغ نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در شهرستان چهارباغ صد درصد افراد در گروه‌های سنی اعلام شده مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: تا کنون ۱۰ هزار دز واکسن به گروه‌های سنی مشمول و بیماران خاص در این شهرستان تزریق شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان چهارباغ تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته در راستای سرعت‌دهی به روند واکسیناسیون در این شهرستان مراکز تزریق واکسن کرونا افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم در صورت نیاز باز هم اقدام به افزایش تعداد مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در این شهرستان خواهیم کرد.

میزبان متذکر شد: هیچ‌گونه مشکل یا اختلالی در روند تزریق واکسن علیه کرونا وجود ندارد و واکسیناسیون همه روزه برای گروه‌های سنی اعلام شده و افراد دارای بیماری‌های خاص صورت می‌گیرد.