کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: باید از تضارب آرا برای پیشبرد امورات شهر کرمانشاه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رنجبر صبح امروز در مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه تفاهم و همدلی اعضای شورا را چراغ کار آن‌ها در حل مشکلات شهر دانست و اظهار کرد: باید با نگاهی جدید نسبت به حل مشکلات مردم کلانشهر کرمانشاه که مردمی صبور و انقلابی بوده و سال‌ها سختی جنگ تحمیلی و فشار اقتصادی را تحمل کردند، پرداخت.

وی با اشاره به ایجاد وقفه در آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: این وقفه مربوط به هیأت مرکزی نظارت بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با استان کرمانشاه ندارد، به زودی این مشکل رفع شده و ۲ عضو دیگر این شورا به سایر اعضا ملحق می‌شوند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: این اقدام هیأت مرکزی نظارت مربوط به انتخابات نبوده و انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور بازرسین مرکز و هیأت نظارت برگزار شده و حتی پس از باز شدن صندوق‌های رأی کوچک‌ترین خدشه‌ای در آرا مردم ایجاد نشد.

رنجبر گفت: قطعاً تضارب آرا و اختلاف نظر در شورای اسلامی شهر کرمانشاه وجود داشته که این اختلاف نظر را می‌توان برای پیشبرد امورات شهر استفاده کرد اما این اختلاف نظر در برخی موارد برای حفظ منافع مردم باید نادیده گرفته شود، زیرا که اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نماینده بیش از یک میلیون نفر کرمانشاهی بوده که این مسئولیت بسیار سنگینی است.

وی افزود: رسالت سنگینی بر عهده اعضای شورای شهر نسبت به حل مشکلات مردم به ویژه مناطق حاشیه نشین و فقیر شهر کرمانشاه وجود داشته و در واقع شورای شهر شورای شهرداری نبوده بلکه شورای شهر کرمانشاه است.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه باید نسبت به حل مشکلات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و اقتصادی شهر کرمانشاه اقدام کرده و نمایندگانی از این شورا در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کرمانشاه حضور داشته باشند، حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات ادارات مختلف باید پررنگ باشد.

به گفته رنجبر جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه که به صورت خصوصی برگزار شده برخلاف محفلی خواندن آن در فضای مجازی بسیار مناسب بوده زیرا که باعث وحدت نظر اعضای این شورا می‌شود.