شیراز - صاحب امتیـاز و مدیرمسـئول روزنامـه «خبـر جنـوب» گفت: این روزنامه در تعطیلات پنج روزه که ستاد ملی کرونا اعلام کرده، منتشر می شود.

حسین واحدی پور در گفت و گو با مهر، با اشاره به انتشار ۴۲ ساله بدون وقفه روزنامه «خبر جنوب» و فعالیت ۲۴ ساعته فضای مجازی این نشریه، گفت: با وجود وضعیت بغرنجی که به دلیل ویروس کرونا به وجود آمده، تلاش مجموعه «خبر» بر این است که با فعالیت رسانه‌ای خود در این ایام، بخشی از خلاء اطلاع رسانی در تعطیلات را پر و همانند گذشته ارتباط خود را با مخاطبانش حفظ کند.

وی افزود: مؤسسه «خبر» عزم خود را برای همراهی همیشگی با مردم از طریق اطلاع رسانی به موقع جزم کرده و علاوه بر نسخه چاپی روزنامه «خبر جنوب» از طریق سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نیز اقدام به درج تازه‌ترین اخبار و رویدادها می‌کند.

مدیرمسئول و سردبیر «خبرجنوب» با اشاره به اینکه این روزنامه تنها روزنامه مکتوب کشور است که در تمام ایام تعطیل نیز چاپ و در ۳۶۵ روز سال ۳۶۵ روزنامه منتشر می‌کند، افزود: تلاش ما بر این است که بر مبنای دو اصل شفاف سازی و صداقت، کارکرد رسانه‌ای نوین را با درآمیختن فضای رسانه‌ای مکتوب و مجازی ادامه دهیم.

وی همچنین یادآور شد: مخاطبان می‌توانند در این ایام اخبار به روز ایران و جهان را هم از طریق نسخه چاپی روزنامه «خبر جنوب» و هم از طریق درگاه مجازی این روزنامه پیگیری کنند.