دهلران-فرماندار دهلران گفت: از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان دهلران جلوگیری می شود.

مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند تمامی امکانات خود را برای مقابله با این ویروس منحوس در این شهرستان بسیج کنند.

وی ادامه داد: کرونا بی رحمانه می تازد و روزانه جان عده‌ای از هموطنان را می‌گیرد و در این شرایط نیاز است با بسیج همه امکانات و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در مبارزه با کرونا عمل کرد و مردم نیز بیش از پیش همراهی و همکاری داشته باشند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به تعطیلات پیش رو در هفته جاری یادآور شد: به غیر از مشاغل گروه یک و دستگاه‌های خدمات رسانی همه مشاغل باید تعطیل شوند.

وی گفت: همچنین از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان دهلران جلوگیری می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران افزود: با توجه به شرایط بد موجود کرونایی، فضای باز اولویت اصلی برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در ماه محرم است.

وی بر ضرورت فعال کردن جلسات ستاد کرونا در بخش‌ها توسط بخشداران تاکید و یادآور شد: برای هر روستا یک ستاد کرونا با مسئولیت دهیار اقدام و مراسمات عزاداری در روستاها کنترل و دادگستری در دهلران و بخش‌ها با هنجارشکنان در خصوص کرونا برخورد قانونی داشته باشند و دستگاه قضائی با قید فوریت پرونده‌ها را بررسی کند.

فرماندار ویژه دهلران گفت: بیماریابی، قرنطینه و کنترل باید با شدت انجام و انتظامات نیروی انتظامی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها کمک کند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان مرزی دهلران از هلال احمر خواست با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در کنترل مبادی ورودی همکاری و آموزش و پرورش در واکسیناسیون پرسنل اقدام و آموزشگاه‌های آزاد بدون قید و شرط تعطیل شوند.