فردیس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس گفت: با توجه به وضعیت شکننده و بحرانی شهرستان شاهد آن هستیم که روزانه ۷۰۰ نفر به کرونا مبتلا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صیاد عصر دوشنبه بعد از نشست فوق‌العاده قرارگاه کرونای شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری با حضور رؤسا و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد با ابراز نگرانی خود را از وضعیت بحرانی شهرستان در برابر ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به وضعیت شکننده و بحرانی شهرستان فردیس امروز شاهد آن هستیم که روزانه ۷۰۰ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا می‌شوند و شاهد مرگ و میر برخی از آنها هستیم.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان افزود: روی سخنم با تمامی عزیزان، مردم فهیم، هیئت امنا مساجد و یکایک اعضا هئیت‌های عزاداری است؛ مراتب تسلیت اینجانب بابت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خدمت تمامی مردم فهیم شهرستان، خواهشمندم رهنمود مقام معظم رهبری را که فرمودند: نگذاریم آئین سوگواری سرور و سالار شهیدان آبی شود بر آسیاب دشمن، سرلوحه قرار دهند و از تجمعات جلوگیری و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس متذکر شد: از رسانه ملی شاهد برگزاری سوگواری و عزاداری‌ها باشیم. خاصه از اصناف شهرستان درخواست دارم که یکبار دیگر همچون گذشته همکاری صمیمانه ای با ما داشته باشند.