ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مردم ایلام با پرهیز از ترددهای غیرضروری در روند مدیریت بحران کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر دوشنبه به منظور کنترل و مدیریت محدودیت‌های تردد بین استانی و رعایت پروتکل‌ها از ورودی بخش شباب مسیر ایلام -کرمانشاه بازدید و در ادامه از روند اجرای محدودیت‌ها در پارک کوثر، پارک جنگلی چغاسبز، ورودی دره ارغوان و نحوه اجرای واکسیناسیون کوشابازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار در حاشیه این بازدیدها ضمن تشکر از دستگاه‌های درگیر در موضوع کرونا از خدمات این دستگاه‌ها تشکر کرد و از مردم خواست با خویشتن داری و در خانه ماندن از تردد غیر ضرور خودداری و به تسهیل در روند مدیریت بحران کمک کنند.

کرمی با بیان اینکه شرایط کرونا در استان و کشور خوب نیست و میزان فوتی‌ها و بستری‌های روزانه در حال افزایش است، ابراز کرد: در ایام تعطیلات مردم با دوری از تجمعات، دورهمی ها و مراسمات، از حضور در پارک‌ها، بوستان‌های شهری و آرامستان ها خودداری کنند و با در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و حذف ترددهای غیر ضرور در روند کنترل بیماری کرونا همکاری کنند.

وی با تقدیر و تشکر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و دستگاه‌ها و نهادهای درگیر در مدیریت کرونا، گفت: باید تلاش کرد با همدلی مسئولان و همراهی مردم و رسانه‌ها، بایسته‌ها و الزامات اجرایی را در روند بیماری کرونا بکار گرفت و با تکیه بر خرد جمعی تصمیمات کاربردی را اتخاذ کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در حاشیه این بازدید از مردم خواست از تردد غیر ضرور خودداری کنند.

سردار القاصی مهر گفت: با هماهنگی به عمل آمده و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا از ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای بومی به خارج استان ممانعت به عمل می‌آید.

وی از مردم خواست تا پایان اعلام زمان محدودیت‌ها از تردد در مسیرهای بین استانی و شهرستانی خودداری کنند.