دزفول- معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: به منظور تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی، یک تانکر اکسیژن مایع ۳۰ تنی در بیمارستان بزرگ دزفول نصب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسدی نیا پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تأمین و نصب این تانکر گاز اکسیژن مایع ۳۰ تنی در بیمارستان بزرگ دزفول، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: نصب این تانکر اکسیژن کمک زیادی برای تأمین اکسیژن بیماران کرونایی خواهد داشت و امیدوار هستیم که با این اقدام مشکل کمبود اکسیژن بیماران بستری به طور کامل برطرف شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش درمان بیمارستان بزرگ دزفول گفت: فشار کاری بر کادر درمان بسیار زیاد شده است و پرسنل خسته شده‌اند که در این شرایط، ضریب خطا بالا می‌رود.

عبدالکریم فیروز زاده از افزایش مستمر موارد ابتلاء به کرونا در دزفول خبر داد و افزود: وضعیت بیماری در دزفول نیز مانند دیگر نقاط کشور بحرانی بوده و لازم است که مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی همکاری خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به بستری بیش از ۲۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول عنوان کرد: ظرفیت تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شده است و در این راستا ظرفیت جدید ایجاد کرده‌ایم اما اگر شرایط به این منوال پیش برود هیچ تخت خالی برای بستری بیماران نخواهیم داشت.

به گزارش مهر، دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.