زاهدان- معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش‌از ۱۹۰ هزار دوز واکسن کرونا تا کنون در حوزه زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی اظهارداشت: بیش‌از ۱۹۰ هزار دوز واکسن تا کنون در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده و پوشش واکسیناسیون گروه سنی بالای ۴۰ سال به حدود ۴۱ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأخیر یک تا ۲ هفته‌ای در نوبت دوم واکسن هیچ‌گونه تأثیری در اثربخشی واکسن نخواهد داشت، افزود: به محض تأمین واکسن برکت، از طریق رسانه‌ها و پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع رسانی به شهروندان انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بیان کرد: با توجه به کمبود واکسن برکت در شهر زاهدان پیگیری‌های لازم در خصوص تأمین واکسن در حال انجام است افرادی که دوز اول این واکسن را تزریق کرده‌اند و هم‌اینک نوبت تزریق دوز دوم واکسن آن‌ها فرارسیده نگران تأخیر بوجود آمده نباشند.

وی تصریح کرد: فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در ایام تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی تداوم دارد و فقط در روز عاشورا واکسیناسیون کرونا به صورت سیار ارائه خدمت خواهد شد.