رودبار- جانشین فرمانده پلیس راهور با اشاره به ثبت ۴۴۰ هزار مورد اعمال قانون، گفت: متوسط تردد در جاده های کشور در مقایسه با محرم سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تیمور حسینی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ایست بازرسی رودبار در گفتگویی با اشاره به ثبت ۴۴۰ هزار فقره اعمال قانون رانندگان متخلف توسط مأموران پلیس و دوربین از آغاز اعمال محدودیت‌ها، اظهار کرد: در مقایسه با محرم سال گذشته شاهد کاهش ۵۰ درصدی ترددها هستیم.

وی به کاهش ۳۳ درصدی مجموع تردد در جاده‌های کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: میزان تردد در جاده‌های شمال کشور نیز در مقایسه با ایام تاسوعا و عاشورای سال گذشته ۶۱ درصد کاهش یافته است.

جانشین پلیس راهور کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه هموطنان همکاری خوبی در اجرای محدودیت‌های داشته‌اند، اضافه کرد: همچنان از ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به استان‌ها ممانعت به عمل می‌آید.

وی از نیروهای پلیس مستقر در مبادی ورودی استان خواست به هیچ عنوان اجازه ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به هر استانی به ویژه استان‌های شمالی ندهند، ادامه داد: در روز نخست اعمال محدودیت‌ها مشکلاتی در محورهای شمالی به ویژه در جاده قزوین - رشت در محدوده شهر رودبار بود که هم اکنون ترافیک روان و عادی است.

سردار حسینی با اشاره به ادامه محدودیت‌ها تا پنجم شهریور ماه، گفت: آخرین روز تعطیلی شنبه است اما مقررات منع تردد بین استانی تا پنجم شهریور ادامه دارد.