خرم‌آباد- فرماندار مرکز لرستان از استمرار تعطیلی برخی صنوف در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر طولابی عصر امروز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خرم آباد، در خصوص تخلفات ایام تعطیلات اظهار داشت: در تعطیلات اخیر هزار و ۶۸۹ مورد تذکر، ۶۵ مورد پلمپ، ۷۳ مورد اخذ تعهد، ۸ مورد معرفی به مراجع قضائی و تشکیل پرونده در شهرستان خرم آباد ثبت شده است.

وی با تاکید بر ادامه دار بودن تعطیلی برخی اصناف عنوان کرد: بر اساس مصوبات مرکز استان لرستان، برخی واحدهای صنفی مانند تالارها، باشگاه‌ها و سالن‌های سرپوشیده ورزشی، استخرها، اماکن تاریخی مثل موزه‌ها و اماکن فرهنگی مثل سینماها، آرامستان ها، پارک‌ها و بوستان‌ها همچنان تعطیل هستند.

فرماندار مرکز لرستان در رابطه با فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳و۴ تصریح کرد: این مشاغل در قالب پروتکل‌های جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تیم‌های نظارتی فعالیت آنها را رصد خواهد کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و رعایت نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید معرفی شوند که طبق قانون با آنها برخورد شود.

طولابی با اشاره به تشدید نظارت دستگاه‌های تخصصی تصریح کرد: دستگاه‌های تخصصی باید بیشتر بر واحدهای خدماتی اعم از مطب پزشکان، مراکز درمانی، دارویی، آزمایشگاهی، دفاتر پیشخوان، آموزشگاه‌های رانندگی، پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل درون شهری و برون شهری نظارت کنند.