اهواز- مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه گفت: در بحران‌های این استان،سپاه و بسیج دوشادوش خبرنگاران حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم رحیمی بعد از ظهر امروز یکشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران که در تالار امام خامنه‌ای مجموعه فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه تشکیل سپاه و تفکر امام (ره) رهبری در این زمینه بر این اساس بوده و خواهد بود که همه بسیجی هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان ادامه داد: حتی در بحران‌های خوزستان که خبرنگاران حضور دارند، سپاه و بسیج نیز دوشادوش با خبرنگاران حرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات سختی بود که دشمن با تمام قوا وارد آن شد، تصریح کرد: قرارگاه‌هایی که در خارج هدایت می‌شدند و آنهایی که در داخل آنها را همراهی کردند، همه به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات بودند ولی استانی مثل خوزستان مشارکت انتخابات در آن بالا بود و برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم ورق خورد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان یادآور شد: به همان اندازه که انتخابات مهم بود، اکنون هم شروع دولت مهم است و اینجا دیگر بحث اصولگرا و یا اصلاح‌طلب مطرح نیست و ازاین‌رو نباید امیدآفرینی در جامعه فراموش شود.

رحیمی با اشاره به اینکه حمایت از دولت منتخب یکی از شاخص‌های اصلی برای توجه داشتن به نظام است، گفت: مشارکت ۵۰ درصدی معنادار مردم خوزستان امیدها را در دل دلسوزان انقلاب ایجاد کرد که این امیدواری می‌تواند از استان خوزستان به کشور برسد.

وی با اشاره به اینکه باید در رسالت خبری خود بتوانیم روی مستندهای خبری هم کار کنیم، ادامه داد: باید با تهیه یک مستند خبری علت‌ها و راهکارها برای هر مسئله‌ای را به مسئولان کشور ارائه دهیم تا به یک تغییر و تحول مثبت بیانجامد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با اشاره به اینکه می‌توان رویکرد جدید رسانه‌ای را در استان هم‌زمان با آغاز دولت داشت، بیان کرد: می‌توان در کنار همه اصحاب رسانه خوزستان هم‌زمان با شروع دولت یک رویکرد رسانه‌ای جدید را آغاز و با فعال کردن قرارگاه رسانه‌ای به‌صورت منسجم نقش‌آفرینی کنیم.