نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطعا می‌تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند و از پسِ مشکلات آن برآید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد موحد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: اگر کابینه پیشنهادی رئیسی را با کابینه پیشنهادی دولت‌های سابق مورد مقایسه قرار دهیم به این نتیجه می رسیم که وزرای پیشنهادی این دولت بسیار قوی و نخبه هستند.

وی تأکید کرد: وزرای پیشنهادی رئیسی با هیچیک از دولت‌های قبلی قابل مقایسه نیستند و رئیس جمهور افراد توانمند و نخبه ای را برای تصدی وزارتخانه‌های مختلف کشور در نظر گرفته است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاهی اجتماعی هم جزو نخبگان اقتصادی است و قطعاً می‌تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند و از پسِ مشکلات آن برآید.

موحد گفت: در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس هم برنامه وزرای پیشنهادی دولت کاملاً مورد ارزیابی قرار گرفت و این وزرای پیشنهادی بسیار قوی‌تر از وزرای پیشنهادی دولت‌های دیگر هستند و می‌توان گفت که با این شرایط، دولت رئیسی یکی از قوی‌ترین دولت‌های نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.