گرگان- معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان از مشارکت بیش از هفت میلیارد ریالی خیران در پویش نذرحسینی اداره کل بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش فرشته کابوسی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با آغاز ماه محرم الحرام و با توجه به ادامه داشتن شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور این اداره کل اقدام به راه‌اندازی پویش نذر حسینی کرد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان افزود: در این پویش که برای جمع‌آوری کمک خیران در ماه محرم و صفر انجام شد، در ۱۰ روز اول بیش از ۲۰ هزار و ۳۶۰ پرس غذای گرم با ارزش پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

کابوسی ادامه داد: همچنین خیرین و نیکوکاران در راستا فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه داشتن مواسات مومنانه نسبت به تهیه و توزیع ۴۹۱ بسته معیشتی و بهداشتی به مبلغ یک میلیارد ۴۲۲ میلیون ریال در جامعه هدف بهزیستی گلستان اقدام کردند.

وی بیان کرد: مردم خیراندیش استان همچنین نذورات نقدی خود را به مبلغ ۶۶ میلیون ۶۰۰ هزار ریال تقدیم نیازمندان تحت پوشش این سازمان کردند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان در پایان با اشاره به ادامه دار بودن این پویش در گلستان تا پایان ماه صفر از مردم و خیرین خواست تا درصورت شرکت در این پویش هدایا و نذورات خود را به ادارات بهزیستی محل سکونت خود با از طریق الکترونیکی پرداخت کنند.