کرج - فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: در هفته آینده دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط بسیج دانشجویی در شرق و غرب کرج با توان دانشجویان جهادی افتتاح می‌شود.

جعفر فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته آینده دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در شرق و غرب کرج با توان دانشجویان جهادی افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح در راستای فرمان رهبر انقلاب و تداوم طرح کشوری شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه این دو مرکز در دانشگاه‌های سطح استان دایر می‌شود، تصریح کرد: در این مرکز واکسیناسیون عمومی جمعیت هدفی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کل هزینه‌های افتتاح این ۲ مرکز با بسیج دانشجویی البرز است، خاطرنشان کرد: نیروها و کادر اجرایی اعم از پزشک، واکسیناتور، آمبولانس و تجهیزات پزشکی برعهده بسیج دانشجویی است و تهیه واکسن و اعزام ناظر از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز می‌باشد.

فلاح نژاد با اشاره به دیگر اقدامات بسیج دانشجویی البرز در ماه محرم، گفت: بر این اساس ۲۵ هزار بروشور در خصوص مقابله با گسترش بیماری کرونا در تمام هیئات استان البرز توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی توزیع شد.

وی متذکر شد: با راه اندازی اپلیکیشن هیئت آنلاین که توسط جهاد دانشگاهی طراحی شد، هم استانی‌ها مراسم سوگواری دهه اول محرم را در منزل مشاهده کردند.