بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: در هفته دولت ۴۷ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان دیر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی حسنی صبح سه‌شنبه در آئین گل افشانی قبور مطهر شهدای گمنام شهر دیر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: در اولین روز از هفته دولت در گلزار شهدای گمنام حاضر شدیم تا با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت کنیم.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: نمود زحمات دولتمردان در پروژه‌های عینی و ملموس هفته دولت و با پروژه‌های عمرانی و تولیدی است که به همت خادمان نظام شکل گرفته است.

وی گفت: امسال در هفته دولت ۴۷ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان دیر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

علی حسنی افزود: از این تعداد ۳۹ پروژه با اعتبار ۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاحی و هشت پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دیر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این هفته فرصت خوبی است تا خدمات ارزشمند دولتمردان که همان خدمات نظام است، بازگو شود.

حجت الاسلام محمد بحرانی با بیان اینکه همه کارگزاران نظام به نوعی وابسته به شهدا هستند، اضافه کرد: شهدا الگوی عملی و عینی برای کارگزاران نظام اسلامی هستند.

وی با آرزوی موفقیت برای دولت جدید، یادآور شد: در دولت گذشته در راستای اشاعه فرهنگ شهادت خدمات ارزشمندی انجام شد و مقداری از مطالبه جامعه ایثارگری پرداخت و تعمیر و نوسازی گلزارهای شهدا انجام شد و با وعده رئیس جمهور تمام مطالبات ایثارگران ظرف یک ماه آینده پرداخت می‌شود.