ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران گفت: سه و نیم هکتار زمین برای استقرار فرماندهی انتظامی ری تحویل ناجا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح سه شنبه و هم زمان با آغاز هفته دولت در آئین بهره برداری از ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: مردم ری دهه‌های گذشته پیگیر ارتقا سر کلانتری ری به فرماندهی انتظامی بودند، که اکنون شاهد آن هستیم.

وی افزود: همدلی در حوزه‌های انتظامی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کرده و مردم را امیدوار ساخته و امنیت و آرامش را به آن‌ها اعطا کند، برای کمک به نیروی انتظامی همه باید کمک کنند، باید نگاه به سمتی باشد، که خدمت به مردم در اولویت باشد.

فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران گفت: خدمات رسانی به مردم در مرکز شهرستان ری نباید تفاوتی با دورترین نقاط این شهرستان داشته باشد.

وی گفت: با تلاش شورای تأمین استان تهران سه و نیم هکتار زمین در محله «آبان» تحویل ناجا شده و مقدمات دیوارکشی و طراحی این زمین برای فرماندهی انتظامی شهرستان ری انجام شده است.

توکلی کجانی افزود: مردم ری در انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت ۴۳ درصدی نشان دادند، پای نظام هستند و در روزهای سخت به میدان خواهند آمد.