نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نیرو، فردی جهادی و باسابقه و در مسئولیت‌های سابق خود هم اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر خانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور ماه) در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو،گفت: محرابیان از جمله مدیران توانمندی است که تخصص لازم را در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در بخش‌های کلان کشور مسئولیت داشته و سابقه دو دوره وزارت را هم در کارنامه خود دارا است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در سمت‌های قبلی خود توانست حمل و نقل عمومی را گسترش دهد و همچنین حمایت‌هایی از صنعت خودروسازی داشت و در این عرصه بسیار تأثیرگذار بوده است.

خانی یادآور شد: وزیر پیشنهادی نیرو، عضو شورای عالی فنی کشور بوده و در تمام مسئولیت‌های خود تخصص، تعهد، روحیه انقلابی، جهادی و عملکرد هدفمند را نشان داد و ما باید از این تجارب بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیرو صلاحیت علمی و سوابق اجرایی خوبی دارد و ما باید به وی برای تصدی وزارت نیرو اعتماد کنیم، گفت: مدیریت وزارت نیرو باید هدفمند باشد و این نوع مدیریت باعث می‌شود که قبل از وقوع حوادث، پیش‌بینی‌های لازم انجام شود که محرابیان این توانایی را به خوبی دارد.