ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها در ایلام به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است، گفت: رعایت پروتکل‌ها در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر چهارشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر کرد: اگرچه عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود ولی به دلیل ساده زیستی و مکتبی بودن، تاثیرگذاری و ماندگاری آن در تاریخ جمهوری اسلامی جاودان شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی ارزیابی عملکرد مدیران بر بهره گیری از شاخصه‌های عملکردی و نتایج ملموس تاکید کرد و گفت: ارزیابی‌ها باید با بررسی دقیق، علمی، مستدل و نگاه کارشناسی و با استناد به شاخصه‌های عمومی و اختصاصی و اجرای پروژه‌ها انجام گیرد و موضوعاتی چون کرونا، مدیریت بحران و انتخابات برای فرمانداران نیز لحاظ شود.

استاندار ایلام با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران و اینکه ظرفیت خوبی برای استان ایجاد شده که بخشی از مجاهدات‌های این مردم دیده شود، گفت: در شاخص ایثارگری نسبت به جمعیت در کشور اول هستیم که این ظرفیت‌ها بتواند باری از مشکلات استان را حل کند.

وی با اشاره به فشارهای بین المللی و مشکلات داخلی پیش روی دولت دوازدهم، ابراز کرد: اگر چه تحریم‌ها، جنگ اقتصادی و فشارهای بین المللی از یکسو و وقوع حوادثی چون سیل و کرونا از سوی دیگر نارضایتی‌های را در ارائه خدمت به مردم پیش آورد، اما در مجموع عملکرد دولت مطلوب بود.

نوذری با اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در استان، خواستار رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی شد و گفت: در حالی که
ویروس جهش یافته دلتا قدرت سرایت بسیار بالایی دارد و از طرفی هم رعایت پروتکل‌ها به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است، متاسفانه دیروز شاهد مرگ ۱۱ نفر در استان بودیم.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش میزان مبتلایان، بستری‌ها و تعداد فوتی‌ها در استان اگر عدم رعایت پروتکل‌ها و ساده انگاریه ا تداوم یابد، خسارات جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.