اندیمشک- مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: در روزهای گذشته شبکه فاضلاب کوی امیر در این شهرستان دچار گرفتگی شده بود که پس از اقدامات لازم این گرفتگی رفع شد.

فرامرز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول روزهای گذشته گرفتگی شبکه فاضلاب کوی امیر شهر اندیمشک به اطلاع آب و فاضلاب منطقه این شهرستان رسید.

وی افزود: پس از آن و در کمترین زمان ممکن کارشناسان بهره‌برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در محل حاضر و به بررسی علت گرفتگی فاضلاب کوی امیر پرداختند.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: پس از حضور و بررسی کارشناسان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک علت این گرفتگی، ورد ریشه درخت به شبکه فاضلاب تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه میزبانی شبکه فاضلاب اندیمشک از ریشه درخت دردسرساز شد، گفت: در کمترین زمان ممکن تجهیزات آبفا اندیمشک بسیج و عملیات رفع گرفتگی فاضلاب کوی امیر آغاز و ریشه درخت از این شبکه خارج شد.

مرادی با اشاره به اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز در شهر اندیمشک گفت: کاشت درخت و در فضای نادرست امکان آسیب به تجهیزات عمومی و خدمات شهری را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که پیش از کاشت درخت از نظرات فنی در این زمینه استفاده و سپس اقدام به کاشت درخت کنند.

مدیر آب فاضلاب منطقه اندیمشک، توسعه در خاتمه فضای سبز و کاشت درخت را اقدامی زیبا، شایسته، حائز اهمیت و تقدیر دانست و گفت: شهروندان در کاشت درختان با ریشه‌های تنومند محدودیت‌های موجود را برای پیشگیری از اخلال در امر خدمت‌رسانی مدنظر قرار دهند.