بویین میاندشت- امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه قوانین بانکداری باید موجب تشویق به سرمایه‌گذاری شود، گفت: اعضای کابینه دولت جدید با عملکرد جهادی شرایط را به نفع مردم تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در نشستی با مسئولان بویین میاندشت، با تبریک هفته دولت و تشکیل کابینه دولت سیزدهم، اظهار داشت: رئیس جمهور بر اساس تأکیدات رهبری افرادی توانمند را انتخاب کرد و امیدواریم کابینه دولت سیزدهم با عملکرد جهادی شرایط را به نفع مردم تغییر دهند.

نگاه سیاسی حرکت اقتصادی را کند می‌کند

وی با بیان اینکه نگاه سیاسی حرکت اقتصادی کشور را کند می‌کند، گفت: اعضای جدید کابینه دولت با نیت الهی و در سایه دور شدن از تخلفات مادی و گرایشات سیاسی می‌توانند به موفقت‌های بزرگی در اقتصاد کشور برسند.

امام‌جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: دولت دوازدهم به بهانه برجام اقتصاد کشور را نابود کرد و به هم ریخت، تجربه هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم برای کابینه دولت سیزدهم یک ذخیره برای درست عمل کردن است.

ارتباط ایران با تمام کشورهای جهان به جز آمریکا

وی با بیان اینکه با تمام کشورهای جهان به جز آمریکا روابط خارجی سالمی خواهیم داشت، گفت: مقام معظم رهبری با انتقاد به موقع مانع وارد شدن واکسن آمریکا و انگلیس شد و اکنون در کشورهای وارد کننده واکسن شاهد بروز بیماری هستیم.

حجت الاسلام اسکندری در ارتباط با وضعیت کشور افغانستان، گفت: مردم افغانستان نباید دچار جنگ داخلی شوند چراکه آمریکا با وجود اینکه از افغانستان خروج ذلیل گونه داشت اما هنوز دست از فتنه‌گری و توطئه در افغانستان بر نخواهد داشت و این در حالی است که زندگی با عزت در سایه دوری از دشمنی مانند آمریکا ایجاد خواهد شد.

قوانین بانکداری اسلامی باید موجب تشویق سرمایه گذاران به سرمایه‌گذری شود

وی با اشاره به روز بانک داری اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی برخی قوانین بانکی را اصلاح کند، با این قوانین بانکی شعارهای سال تحقق نخواهد یافت و حتی موجب رکود اقتصاد و دست و پاگیر شدن مردم و جوانان می‌شود، قوانین بانکداری اسلامی باید موجب تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه گذاری و نه سرمایه گریزی شود.