شیوخ عشایر منطقه «طارمیه» بغداد در نشستی با فرماندهان «حشد شعبی» نسبت به هرگونه همکاری اطلاعاتی با این گروه مقاومتی تضمین دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، فرماندهی سازمان حشد شعبی در بغداد و تیپ ۱۲ بسیج مردمی متشکل از رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء، نشستی را با مشارکت شیوخ عشائر و بزرگان طارمیه به‌منظور تشریک مساعی و تعامل در راستای تثبیت امنیت این منطقه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، شیوخ عشایر منطقه طارمیه در بغداد در نشست خود با فرماندهان سازمان حشد شعبی به هرگونه همکاری اطلاعاتی با این گروه مقاومتی تضمین دادند.

در این گردهمایی که به میزبانی اتاق عملیات طارمیه در شمال پایتخت عراق ترتیب داده شد، سران و شخصیت‌های بارز منطقه، شهادت جمعی از رزمندگان نُجَباء در شبیخون داعش را به مهندس «نصر الشمّری» سخنگوی این جنبش، تسلیت گفته و تاکید کردند برای تعقیب و نابودی تروریست‌های تکفیری که در طارمیه مخفی شده‌اند، از هیچ کمک اطلاعاتی و انسانی دریغ نکنند.

سخنگوی نُجَباء و فرمانده تیپ ۱۲ بسیج مردمی نیز در سخنانی خطاب به ساکنان طارمیه، به آنها اطمینان دادند که مجاهدان حشد شعبی و رزمندگان این جنبش جان خود را سپر می‌کنند تا نفوذی‌های داعش نتوانند به اهالی منطقه آسیبی برسانند.