پردیس- شهردار پردیس گفت: کمبود فضای سبز و اماکن تفریحی در پردیس یکی از معضلات شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی همتی عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی پردیس که به مناسبت هفته دولت و با حضور عبدالرضا چراغعلی، معاون عمرانی استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اولویت‌های فعالیت‌های عمرانی کیفیت و سرعت در اجرا ی پروژه‌ها در مجموعه مدیریت شهری پردیس مهم است و تلاش ما این است که کار با کیفیت بالا و زمان مناسب انجام گیرد و مجموعه شهرداری پردیس سعی داشت این مهم را به منصه ظهور برساند.

همتی افزود: از مجموعه پروژه‌های عمرانی که افتتاح می‌شود پارک محله خیام در فاز ۴ با وسعت ۱۴ هزار متر مربع که از این وسعت ۸۵۰۰ متر فضای سبز و الباقی اجرای کفپوش به مساحت ۵ هزار مترمربع و مجموعه سرویس‌های بهداشتی نمازخانه، بوفه و سرایداری به مساحت بیش از ۳۰۰ متر مربع می‌باشد.

شهردار پردیس یکی از نیازهای شهر پردیس را کمبود فضای سبز و تفریحی دانست و گفت: امیدواریم با تأسیس پارک محله خیام و تأمین امنیت آن توسط مراجع ذیصلاح مردم بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد به دلیل تأکیدات دولت که خدمات در فازهای جدید قبل از استقرار ساکنین انجام شود، بازار میوه و تره بار در فازهای جدید جلوتر از امر واگذاری حرکت کنیم با بهترین کیفیت و امکانات ساخته شد و فردا با حضور معاونت اقتصادی استانداری افتتاح خواهد شد.

همتی تأمین آب مورد نیاز را مهم خواند و افزود: چون در شهر پردیس از نظر تأمین آب به شدت در مضیقه هستیم از روان آب‌ها و چشمه‌های معدود که موجود است بهره می بریم و برای استفاده از چشمه‌های موجود از چشمه جوزک استفاده کردیم با ساخت مخزن بتی با ظرفیت هزار متر مکعب در قسمت شمالی دره جوزک در سال ۹۹ عملیات عمرانی شروع و امسال هم به بهره برداری رسید.