بویین زهرا –امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه دولت وارث انبوهی از مشکلات در کشور است، گفت: انتخاب مدیران، با سه شاخص اصلی جوان، انقلابی و کار بلد بودن و به دور از سهم خواهی ها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح سه شنبه در دیدار با جمعی از مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: حل مشکلات کشور نیازمند برنامه ریزی و اقدامات فوری، میان مدت و بلند مدت است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات است، خاطرنشان کرد: سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان خوزستان در دومین روز از استقرار دولت نشانگر وجود روحیه امید بخشی و مردم داری در ایشان بود.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: مردم انتظار دارند در انتخاب استانداران و مدیران ارشد و میانی، تنها با سه شاخص اصلی جوان، انقلابی و کار بلد بودن و به دور از سهم خواهی ها عمل شود.

وی در پایان به تحولات افغانستان پرداخت و عنوان کرد: افغانستان در طول ۴۰ سال گذشته از اتحاد جماهیر شوروی سابق و آمریکا زخم‌هایی عمیق خورده است و اعتماد مجدد به وعده‌های پوشالی غربی‌ها بیش از پیش این کشور را به هلاکت خواهد رساند