رئیس فدراسیون فوتبال غیبت سرمربی در دیدار تیم ملی برابر سوریه را تاثیرگذار دانست و گفت: امیدوارم برای دیدار با عراق ایشان را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید. علیرضا جهانبخش(۵۷) برای ایران گل زد.

شهاب الدین عزیزی خادم در این مورد گفت: لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم اولین بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان این که تیم ملی بازی سختی را با پیروزی به پایان برد گفت: سطح فنی تیم ها نزدیک به هم است. دیدید که عمان توانست ژاپن را شکست دهد. عراق در کره توانست حریف را متوقف کند. این نشان می دهد کار سخت است.

وی در مورد غیبت سرمربی تیم ملی گفت: تمام تلاش ها صورت گرفت که آقای اسکوچیچ برگردند اما نشد. برای بازی با عراق باید کادر پزشکی بررسی کنند ببینند شرایط چطور است. با این حال اسکوچیچ با کادر فنی در تماس بود ولی غیبتش تاثیرگذار بود.

عزیزی خادم در مورد حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی نیز گفت: از آقای سجادی تشکر می کنم که در این مدت کوتاه ارتباط نزدیکی با فوتبال داشتند و امروز هم به ورزشگاه آمدند و بازی را دیدند. این نشان می دهد که تیم ملی و فوتبال ایران برای وزیر ورزش مهم است.