شهرکرد- داوطلبان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در قالب تفاهم‌نامه مشترک با انجمن سینمای جوان استان آموزش عکاسی و فیلم‌سازی می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه همکاری مشترک جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با انجمن سینمای جوان استان، در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی سازمان جوانان، با حضور معاون امور جوانان و روسای ادارات این معاونت با مسئولان انجمن سینمای جوان منعقد شد.

کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به امر مهم ترویج فرهنگ داوطلبی و استفاده از فضای رسانه به‌عنوان بازوی اصلی در فعالیت‌های بشردوستانه و توجه به اقشار آسیب‌پذیر، گسترش همکاری‌های آموزشی، اجتماعی و امدادی از اهداف اصلی این تفاهم مشترک بود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مشترک هردو نهاد در راستای توانمندسازی جوانان استان در این حوزه و همکاری در ارائه خدمات آموزشی با برگزاری دوره‌های متعدد، از مهم‌ترین مسائل موردنظر در این همکاری مشترک است.

خیری افزود: برگزاری این کلاس‌ها در سه محور آموزشی عکاسی، آموزش فیلم‌نامه‌نویسی و دوره تعاملی فیلم‌سازی است که اعضای جمعیت هلال‌احمر با تخفیف ویژه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه می‌تواند در فعالیت‌های اجتماعی جمعیت هلال‌احمر بسیار کمک‌کننده باشد و برای ترویج فرهنگ داوطلبی باید هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم چراکه کار داوطلبانه امکان دفاع از ارزش‌های انسانی را فراهم می‌کند.