رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از آزادسازی ۶ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم علیش پور، از آزادسازی ۶ هکتار از اراضی زراعی رباط کریم در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سو استفاده برخی از سودجویان و اقدام آن‌ها به ساخت و ساز و تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی در اطراف این شهرستان، دستور قضائی خطاب به اداره جهاد کشاورزی در اجرا و اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم افزود: در پی صدور دستور قضائی لازم، نماینده دادستان همراه با رئیس اداره امور اراضی، معاون و پرسنل اداره جهاد کشاورزی و با تأمین امنیت عوامل انتظامی با حضور در اراضی زراعی شهرک پاسارگاد (کاظم آباد) از توابع شهرستان رباط کریم حضور یافتند و نسبت به قلع و قمع اقدام شد.

علیش پور عنوان داشت: در خصوص مستحدثات و اعاده به وضع سابق ۱۵ مورد تغییر کاربری، ۱۱ مورد دیوارکشی و تفکیک به مساحت تقریبی ۵۷ هزار و ۳۷۹ مترمربع و ۲ مورد ساخت سوله به مساحت تقریبی ۳۷۰ مترمربع از اراضی کشاورزی اقدام شد.