قزوین- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی استان تا پایان سال جاری ۳۰۰و احد مسکونی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تحویل می شود.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های گسترده و متنوع بسیج سازندگی و محرومیت زدایی اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در ۵ محور عدالت و توسعه ایران اسلامی فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان قزوین ادامه داد: کمک به محرومین، رفع موانع و اصلاح آب رسانی در حوزه کشاورزی و آب شرب، اشتغال، راه روستایی و نیز مشاغل خانگی و اشتغال و مسکن محرومین از جمله زمینه‌هایی است که در آنها ورود پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی استان قزوین در حوزه اقدامات عمرانی ابراز کرد: با همراهی و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین امسال بنا است ۲۵۰ واحد مسکونی به مددجویان و ولی نعمتان کمیته امداد و بالغ بر ۵۰ واحد مددجویان بهزیستی تحویل شود.

حسینیانی ابراز کرد: این اقدام و فعالیت تحت عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی با عضویت گروه‌ها و نهادهای جهادی انقلابی و به مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌پذیرد.

این مسئول با بیان این نکته که از دیگر مأموریت‌های بسیج سازندگی آب رسانی در بخش کشاورزی و شرب خانگی است، بیان کرد: در حوزه آب رسانی آب شرب، در شبکه سازی و بهره برداری از چشمه‌ها مطالعاتی در حال انجام است و در همین راستا با هماهنگی آب منطقه‌ای امسال ۵ مجتمع آب رسانی را در سطح استان پیش بینی کرده‌ایم که به بهره برداری برسانیم و این مجتمع‌ها می‌توانند مشکلات آب شرب ۱۲۰ الی ۱۳۰ روستا را رفع نمایند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان قزوین یادآور شد: مجموعه فعالیت‌های ما در این زمینه شامل حفر چاه عمیق، اصلاح چشمه‌ها، خط انتقال و شبکه‌های داخلی روستاها ونیز در حوزه کشاورزی کانال‌های آب، انتقال آب و احیای قنوات از اولویت‌های ما است.