گرگان- رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان گفت: انتخاب استاندار توانمند بومی یکی از مطالبات مردم گلستان است.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: انتخاب استاندار حق وزیر کشور بوده اما عرف است که بعد از انتخابات، فعالان سیاسی، احزاب و نمایندگان مجلس در این زمینه فعال شده و پیشنهادات خود را مطرح می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان بیان کرد: این بار هم چنین اتفاقی افتاده و شورای ائتلاف که جزو ستادهای فعال رئیسی در گلستان بود با هم اندیشی افرادی را به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی استانداری گلستان معرفی کرده است.

وی اضافه کرد: هیئت موسس شورای ائتلاف تشکیل جلسه داد و پس از بررسی ابعاد مختلف موضوع، اسامی سه نفر به وزارت کشور اعلام شد.

طاهری گفت: وجه مشترک این فعالیت ها این است که انتظار داریم استاندار گلستان بومی باشد زیرا افراد توانمند بومی چه در داخل استان و چه در خارج استان فراوان داریم؛ افرادی که دارای فعالیت و رزومه قوی هستند.

این فعال سیاسی، ضمن احترام به تمام استانداران غیربومی گلستان افزود: این توان در بین بومیان استان وجود دارد که بتوانند استان را اداره کنند و امیدواریم دولت آیت الله رئیسی به این خواسته هم استانی ها توجه کند.

وی ادامه داد: استاندار باید ویژگی‌های شخص آیت الله رئیسی را داشته باشد، فردی انقلابی، جهادی، عدالت محور، فسادستیز و توانمند بوده و یک جا ننشیند.

طاهری گفت: استاندار منتخب، در چهار سال استانداری برای توسعه استان برنامه ریزی کرده و پیگیر موضوعات و مطالبات و خواسته های مردم باشد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان بیان کرد: گلستان، استانی کمتر توسعه یافته است و عدالت ایجاب می‌کند که در رقم بودجه نویسی نسبت به بقیه استان‌ها ویژه تر دیده شود.

وی اضافه کرد: استاندار می تواند با تعامل و ارتباط با وزارتخانه های مختلف این امر را محقق کند تا محرومیت های عمیق استان برطرف شود.