زنجان-رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به انتخاب شهردار و بررسی سابقه گزینه‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: شهردار زنجان از بین ۷ گزینه نهایی تا آخر مهرماه سالجاری انتخاب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مرادلو ظهر سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه تلاش همه اعضای شورا بر این است که وضعیت همه پروژه‌ها کنترل شود، گفت: شورا همراه مردم است و پاسخگوی دغدغه‌های مردمی خواهد بود.

وی اظهار کرد: به صورت هفتگی شورا در مناطق چهارگانه حضور پیدا می‌کند و این موضوعات قبل از حضور اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به انتخاب شهردار و بررسی رزومه گزینه‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: مدارک هر ۵۵ نفر طبق ضوابط اساسی و اختصاصی بررسی و در ارتباط با مدارک نیز اقدامات و بررسی‌های لازم انجام شده و اگر بعضی از افراد در بین آن هشت نفر نهایی نبودند، حب و بغض در کار نبوده است و هر ۹ عضو شورا رزومه‌ها را بررسی کردند.

مرادلو با بیان اینکه امروز هم آخرین فرصت است تا کاندیداهای منتخب برنامه عملیاتی را تحویل شورا دهند و در نهایت به کاندیدها از روی حروف الفبا فرصت داده خواهد شد و پس از استماع برنامه‌ها، شهردار انتخاب می‌شود، افزود: مدارک ۵۵ نفر به صورت تک‌تک بررسی و در نهایت ۸ نفر انتخاب شد که یکی از این افراد انصراف داد و در حال حاضر ۷ نفر آخرین فرصت برای ارائه برنامه دارند.

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: رأی‌گیری درباره انتخاب شهردار به صورت مخفی خواهد بود و پس از انتخاب نام منتخب رسانه‌ای نمی‌شود و تا اینکه نتیجه استعلام نفر برگزیده، از وزارت کشور تعیین تکلیف شود و سعی می‌کنیم که ۱۵ مهرماه شهردار زنجان انتخاب و معرفی شود.

مرادلو افزود: جلسات مستمر کارشناسی برای پیگیری پروژه‌ها برگزار می‌شود و با همت جهاد گونه این پروژه‌ها به پایان برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ابراز داشت: باید پروژه سبزه میدان تاکنون به پایان می‌رسید و این قرارداد نواقصی داشت که برای بررسی آن اقدام به کارهای بیشتری خواهد شد و ظرف دو ماه آینده فاز نخست پروژه به بهره‌برداری برسد.

مرادلو به پارکینگ طبقاتی سعدی اشاره کرد و گفت: با همت جهاد نصر این پروژه پیشرفت خوبی داشته و تا پاییز این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و این پارکینگ اختصاصی برای شهرداری است.