تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۰

ویژه برنامه های "شمس و قمر" به مناسبت اعیاد مبارک ماه رجب و شعبان در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطق بیست اعلام کرد، این برنامه ها شامل برگزاری جشن های میلاد حضرت علی (ع)، مبعث، میلاد حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت سجاد (ع) و جشن بزرگ نیمه شعبان است که در بوستان های ولیعصر (عج)، سیزه آبان، دهخدا، مهران و ... برگزار می شود. اجرای تواشیح، مولودی خوانی، موسیقی سنتی، مسابقه، جوایز و ... برای عموم مردم از برنامه های این جشن ها هستند.

- سومین جشنواره سرود "انتظار" به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود. روابط عمومی اعلام کرد، این جشنواره با موضوع انتظار و مهدویت در سه رده سنی الف (12 سال به پایین)، ب (13 تا 18 سال) و ج (19 سال به بالا) برگزار می شود. گروه های سرود می توانند با حداقل هفت نفر و حداکثر 40 نفر با هم رقابت کنند. علاقمندان می توانند تا 31 مرداد همراه با لوح فشرده صوتی اجرا، متن مکتوب و تایپ شده سرود به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرا مراجعه کنند.

- مسابقه طراحی بهترین پیکتوگرام با هدف طراحی پیکتوگرام نماز (جهت تابلو راهنما) در فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود. طراحان علاقمند می توانند ضمن رعایت نکاتی چون طراحی در فتوشاپ، ارسال طرح در قالب سی دی و ارسال حداکثر سه طرح، طرح های خود را تا تاریخ 15 شهریور به این فرهنگسرا ارسال نمایند.

- همایش آموزشی بیماری های گوارشی و کبدی با مشارکت دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه 20 مرداد ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.

- همایش آموزش بیماری های فشار خون و راه های پیشگیری از آن با مشارکت دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یکشنبه 21 مرداد ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.

- مسابقه کتبی خطبه همام در کتابخانه شیخ صدوق (ره) برگزار می شود. روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه بیست اعلام کرد، این مسابقه با بروشوری از سخنان امام علی (ع) با یکی از یارانشان به نام همام همراه با سوالات و پاسخنامه برگزار طراحی شده است. در انتها به قید قرعه به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا می شود. علاقمندان برای دریافت سئوالات و پاسخنامه می توانند به این کتابخانه مراجعه کنند.

- مسابقه "ورزش، نشاط، تندرستی" از سوی کتابخانه شیخ صدوق (ره) پنجشنبه 18 مرداد ساعت 10 در پارک مهران برگزار می شود. روابط عمومی اعلام کرد، این مسابقه شامل دو، پرتاب توپ، طناب کشی، شطرنج، دارت و ... است.