گناوه- نایب رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شورای شهر گناوه با استعفای کوروش شبانکاره رئیس این شورا موافقت کرد

هادی عربزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جلسه شورای اسلامی شهر گناوه که عصر چهارشنبه در محل این شورا با حضور شش عضو برگزار شد و پس از رأی گیری با استعفای کوروش شبانکاره رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه موافقت شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: در جلسه امروز هر شش عضو شورا به استعفای رئیس شورای شهر رأی موفق دادند و این استعفا با شش رأی مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: با درخواست استعفای رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه در مرحله اول مخالفت شد که آقای شبانکاره مجدداً درخواست استعفا دادند و در مرحله دوم این استعفا مورد موافقت قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گناوه یادآور شد: تصمیم شورای اسلامی شهر گناوه مبنی بر موافقت با استعفای رئیس این شورا برای تأیید نهایی در کمیته انطباق فرمانداری مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

کوروش شبانکاره، رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه در دهمین جلسه این شورا استعفای خود را اعلام کرد و با صدور بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت از سمت خود کناره گیری کرد.

وی در انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز بالاترین رأی مردم در گناوه شد و در نخستین جلسه به عنوان رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر با هفت رأی انتخاب شد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است و در صورت تأیید استعفا کوروش شبانکاره توسط کمیته انطباق، حجت الاسلام مهراب خادمی‌پور از اعضای علی‌البدل جایگزین وی در شورا خواهد شد.