زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی در کلاس اول بیش از ۹۸ درصد ثبت نام صورت گرفته است.

حسن مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کرونا طی دو سال گذشته آموزش را مورد تهدید قرار داده است، گفت: در این راستا برای ارتقای تعلیم و تربیت دانش آموزان طی یک سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ تبلت تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار استان زنجان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای دسترسی دانش آموزان به اینترنت بیش از ۹۴ درصد از دانش آموزان تحت پوشش اینترنت قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در دوران کرونا معلمان در تهیه محتواهای آموزشی عملکرد بسیار خوبی در سطح کشور داشتند و در سطح کشور هم رتبه کسب کردند.

مظفری به وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی در کلاس اول بیش از ۹۸ درصد ثبت نام صورت گرفته و کلاس هفتم ۹۰ درصد بوده است.

وی گفت: استان زنجان از لحاظ ثبت‌نام کتب درسی در جایگاه هشتم کشور قرار دارد و این برای استان خوب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم طی سالجاری با بازگشایی مدارس شاهد ارتقای تعلیم تربیت دانش آموزان در استان باشیم.