قائمشهر- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ویژگی های زنان در طراز انقلاب اسلامی خواستار تربیت چنین بانوانی در حوزه های علمیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران استان در قائمشهر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در جامعه غربی امروز دم از حقوق زن می‌زنند اما مصونیت خبری نیست ولی در اسلام به حقوق و مصونیت آن توجه شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های زنان در طراز انقلاب اسلامی از حضرت آسیه به عنوان یکی از زنان در تراز انقلاب یاد کرد و گفت: این بانوی بزرگوار در مسیر اسلام به شهادت رسید.

وی با عنوان اینکه دولت‌های مزدور به ظاهر اسلامی عمال آمریکا هستند، افزود: آنان با پرورش داعش جان و مال را غارت می‌کنند و یکسری غرب زده‌های جاهل نیز به عنوان ستون پنجم عمل می‌کنند تا مردم را از خط اصیل الهی و انقلابی دور کنند.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: مبارزه با فرهنگ و سیاست‌های فرعونی از جمله ویژگی‌های مرد و زن در طراز انقلاب است و حوزه‌های علمیه باید به تربیت طلبه‌های در طراز انقلاب بپردازد.

امام جمعه ساری گفت: بسیاری از مشکلات در داخل به دلیل آن است که کسانی که در طراز انقلاب نیستند به عنوان مانع عمل می‌کنند و بزرگترین مانع محسوب می‌شوند.

وی گفت: جریان‌های افراطی، فتنه‌ها و اختلاف افکنی، عوامل نفوذ، دو تابعیتی‌ها از جمله موانع است و دولت غرب گرایی هشت سال مشکلاتی را ایجاد کرده است.